Monday, July 11, 2011

A Great Weekend !

Posted by with No comments
i  had a great weekend! meeting my ex-student, Ziah..and of cos..me love.goshh..now i realized that i really missed them so much.Ziah is my ex-GIS student.she used to be very close with me even until now.our family pon da kenal kitorang.even bile saye pegi JB pon..i will stayed at their crib.family die sangat baek and used to treat me like a 'princess'[haha..bole gitew??] papepon..i felt so lucky sebab kenal such a good girl mcm die.da anggap die macam my adek.
and sang 'boyfie' plak..hehe..sangat rindu kat die!thank god this time saye pegi JB..die tak jejak kaki kat skolah die time weekend.kalo tak..even saye ade skalipon..skali saye die angkut pegi skolah [workaholic betol apek ni!]sepbaek la kali ni die da INSAF.bagos btol die kali ni [haha..]the best part is..at last..our dream comes true!dapat jgak tengok TRANSFORMER 3 dengan die.punye la saye tahan n tanak pegi tengok ngan my friends.just because nak tengok dengan apek [lovely tak?] HAHAHA..yeahh!! saye bjaye!! tak kesah la walaupon Incek Daniel dah tlentok kat sbelah..tapi sebab nak 'tengok' dengan die punye pasal kan..saye tetap felt the excitement.hehehe..and Incek Daniel..since u had bought that Harry Potter tic for today..selamat tengok eh.and make sure u go alone! hehe..
anyway..my pokok baby tomato dah grown up [haha..ayat tak seswaii ok]punye la saye risau ever since i'm off to JB last weekend.t'pk sape la yang nak tengok n siram my pokok itew.thanks to my lil.sis sebab tolong ngangah die siramkan..[thank u mimin sayang!!] yayy!! da besa ok?? and dah byk daun-daun yang tumboh.gosshh..tak saba nak tengok pokok tu makin meninggi.wee!!!
well..this pic had been taken on last week.means..an old-dated pic la cos this pokok baby tomato skarang dah tak ghupe cenggini.dah ade banyak dauns actly.will post a new pic later =)

0 comments: