Wednesday, February 11, 2009

** I'm SO Happy **

Posted by with No comments
Lala..~
i was thinkin to post a new entry smalam.but since i was SO damn busy with my kitchen class..so tak dptla saye nak spend mase dlm ofis+ngadap pc all the times..
:serves:yesterday SGT best sbb dapat bwat cookies+cakes[sdap bangats!]owh btw..i'd juz received a call from my HEAD ACADEMIC.my gawd..adeke ssuke ati nak suruh bwat muffins for her??dahla last mins kan..mcmla saye ni takde keje laen..[harusla saye bg excuse yg saye nk work out on my MLVK-thingy kn?]:rockon!:padan muke nkao,pompuan!!tapi saye takdela kejam mcm die..harusla i need my students help..[hmm..]

btw..last weekend,we did have this theatre..well..evrythins went smoothly..but one thing for sure..bile tgk those students actin etc..it reminds me when i was a lil.kid..[hehe]..i still remember mase kecik-kecik dulu..saye SGT obsess with this fairy tales..n i guess,until now pon saye still suke[hahaha]..kalo tak..takkan la sampai skrg saye still tgk cite barbie etc kan???[hee]:D

after all..good things happen lately.n saye SGT suke!!alhamdullilah..~okay..there will be a valentine's celebration nnti.n harusla saye involve.eheh..~yesterday dpt invitation card..n that day nnti kene pakai red+black..[adehh..!i had no idea] that was the theme actly.n harusla saye slongkar sume baju dlm my wardrobe kan..[hahaha]

ERK!!!saye tnampak ssuatu mase b4 i went in to my office..:tekejut:EUWW..someone pickin up 'her' nose..adehh,agak-agakla kan nk korek idong pon.tapi yg klaka..'die' sgt kusyuk+beria skalik korek bijih timah 'die'..hahaha

:mKorek:
x O x O

0 comments: