Wednesday, October 26, 2011

Being Left Behind is totally SUCKs!

Posted by with No comments
Duhh.. Hi everyone!

i'd been 'left' all alone in Penang [uhukk] sedeh sangat! sunyi jek rase bile tinggal sesorang kat rumah without my family..baru semalam tido sesorang..and when i woke up this morning, i was about to go back to KL tomorrow [haha] seriyes nak balik KL! tak hingin duduk sesorang kat Penang. at least i had my families and friends kat sane.kat 'sini'..rase macam all alone jek..

Tidakkk!! kenape la saye tak apply cuti awal-awal.tinggal sehari jek nak keje..then cuti balik.hadoiii...pathetic btol hidop ni.i guess i need to figure out somethin for my life..maybe...having my own family kot [hehehe] Aminn..we will see next year how it goes..pray for me yah kekawan.. =)

P/S : Incek Daniel..tolong la jangan suke 'menipu' sangat.i hate it!! kamu kalau nak menipu pon..tolong menipu kat orang laen, k? NOT ME.. thank you =)

0 comments: