Monday, October 24, 2011

My Adorable-Gifted-Guy Yang Baik-Hati

Posted by with No comments
Assalamualaikum everyone!

i knew i'd left my footsteps here for an ages. i guess the only reason is because of my workloads [hehe] like seriously..i'd been so damn busy.those pending work-stuffs were hitting the deadlines. and obviously saye bmati-matian nak siapkan.my classes..alumni registration [tak habeh-habeh ngan bendalah ni]..attending few courses..duhh!! i don't want to mention the others.nanti saket plak hati [huhu] anyway.. i would like to thanked my only-love-ones.. Incek Daniel for the precious gift [hehe] thanks for the pink stuff yang sangat gorgeous and adorable iteww..seriously..I AM SO IN LOVED WITH IT!!! say dah taknak IPAD 2 yang saye idam-idamkan tu..hehe cos i'd something else yang lagik best!!! THANKS B.. [sayang kamu banyak-banyak!]

well..we'd never met since 4months ago.and within that time..rindu yang teramat sangat.tapi ape kan daya..jodoh tak sampai-sampai lagi utk kitorang bjumpe [chewahhh] hahaha..and akhirnye! last week was the   most precious-day ever for this month.haha..dapat jugak ketemu with my prince charming.and i guess maybe ade hikmah die kot..sebabnye..kalo jumpe awal-awal..mungkin Incek Daniel takkan bagi 'hadiah' kat saye [bole tak cakap camtu?]hahaha..

ok..saye memang tengah teruja dengan 'hadiah' iteww..and i bet it will always be with me...thank you =)

0 comments: