Friday, October 31, 2008

♣ DEPRESSION SYNDROME ♣

Posted by with No comments
♪ Lala ♪
Saye menaip lagi..
Suddenly one of my lecturer-mates bagi new task soh tolong die plaks..[sepbaek diri ini iklas]..Agak memeningkan jgak nak buat transkrip students nih..[sigh]..
Well..at the same time,tgh Ym ngan HE.At last,after what had happened to us previously..it taught us a LOTS.Juzza hope that we'll be back to normal.Like what we used to be before [huhu]
Yesterday..lasnight was my worst nightmare ever happened to me..Saye TERsgt la STOOPID!Being so insane..buat mende tak pk the repercussions [huhu]..
I was DEPRESSED!!
WE rili hadda BIG fight lasnite.n when all the burdens are ALL OVER me..i become so STRESSED n started to throw things away from me [sgt la BONGOKS]..I was hysterically yelling..crying like a baby [bile pk balik..adoii!TERsgtla burok prangai].ahaks..~those are the things that i did when i was EXTREMELY become insane,ok??? [tgkla the list kat bawah]

(1) Throwing things that i LOVE [nasebla..sape soh ade d tempat kejadian]:
- my pillow [kesian..da lunyai d campak.hukk]
- my JOVIE,cute lil.pink hippo [tak patot d campak smpai terperosok tepi laundry basket]
- my ipod [adoii..cam aim jek kat mane nk campak-ATAS carpet.ahaks.kalo tak..da bsepai da]
(2) Tear off my DIARY [diary ok??!!SUNGGOH KEJAM diriku ini]
(3) Harmed me'self [yg ni lagila TERsgt saye tak bole trime.BODOH²!!]
(4) Broke my glasses [pkai lense lagila camni]

Tu jekk..tapi mcm STOOPID jek kn buat sume tuh?? [huu]..i mean,i shouldn't did any of it.it was NONSENSE!!tapi yg pasti..after i did dat #3..bile tetibe jek rase saket..i ran to the washroom [this is my fave.place bile rs SGT sedeh] n cried.Eh tlupe plak nk bgtau..takdela trus masok washroom n nanges..[haha] tengok dulu tempat yg rase saket..n trus bukak air kuat².then baru nanges..[tak caye??try aa.konfem rs relieve yg TERamat]..
So,dats what actually happened.i regrets [seriously i am]..
am NOT supposed to re-act that way n already promise to me'self..i will CHANGED.changed into sumthin gud n +ve..[go² chaiyookk]
Btw,moral of d story is..we have brain.TUHAN da kasik kite all the basic tuk kite,so..BE a wiser..Ingat ALLAH..[forever will]..
N d gud thing is..I'm OK!!hehe..actually takdela bwt ssuatu yg d luar kawalan neuron² otak..Juz at that time,i was unintentionally holdin a pen.Nak tulih diary mehh..so..bile da agak stress..mulela nk mencalarkan bende yg tak spatotnye [saket jgak sbnarnye].ahaks..
♪ Lalala ♪..~saye seorang yg mudah jadik gile..~hahaha..
aduhh..saket blakang la plak [mcm²]
:err:

x O x O



0 comments: