Tuesday, June 09, 2009

۞ Stoopid-EST ۞

Posted by with No comments
Eee..saye sgt tension!!!

Gaji tak masok lg..[uhukk] n makhlok-makhlok tuh bwat muke tak bsalah jek..SIAL!sgt geram ok?tapi saye puas ati sket sbb nye..since smalam saye asyk masok keje lambat jek.n the reason why is sebab sy MALAS!!bwatpe nk gi keje kalo gaji tak masok lg??[BODOH] i just dunno why since last month i was so damn stressed..n my eyes started to show eyebags which is SOOO..UGLY!!bencik nye!! my ownself pon mcm tak terurus..i just dunno why.

eye bags!!!! BENCIK

tapi ape yg saye tau..saye mcm da takde mood nk keje..hehehe.. with those workloads..tempat keje..prob with some crazy peoples..prob with pri.life blablaa...:frustrated: But obviously..i do enjoyed my life!!tu yg penting..sebabnye,walaupon saye stress..tapi those people that i loved was there for me..my family of cos!!sayang derang sesangat!!most of all we did spent most of our times together.. n last week we did went for a bowls.:bowling:best sangat!!yang pasti..my points same with my abg ipar:thumbsup:duhh..ttibe plak trase nk main bowlin lagik..:laughing:


p/s: emoticon kt bawah tuh was a special dedication untuk 'mahlok-makhlok' bingai itew..

:girl_13:
x O x O

0 comments: