Saturday, May 15, 2010

.. BonJour ..

Posted by with No comments
:girl_15:Morning everyone!! bosannye tpakse keje on every saturday..~i bet,our weekend's obviously for our privacy life.tp saye..tpakse keje.padahal,bukan ade mende pon nak bwat!bosannye..~bile la saye dapat gune kan my 2days weekend w/out kene dtg office etc..btw,last night my sis did sent me a msg saying that both of em' already arrived Penang..[ye..saye ngaku yg saye rs sgt sedeh+jeles sbb tak dpt join skali]..Besides,my babah plak tak sehat.n i really wished that saye dapat balik Penang this week..tp..this month saje da byk mende yang saye tak dpt nk fulfill or even bwat which really disappointing me..huu~

Those are the things that i really wanted to do with my family ::girl_5:
1) Celebrate Mimin's and Babah's birthday on last May,12th..
2) Going back to Penang..
3) Get myself that 'Loreal White Perfect Transparent Rosy White Double Essence' ..
[sume tempat saye pegi sume da abes!kene tggu stock la..malas haku!]
4) Send Daniel a wishing card for tomorrow Teacher's Day.


tak best jek rase bile ade jek mende yang kite nak/bwt tak menjadi/etc..~but after all..ade jgak mende yg best jd on this whole month yg saye rs sgt best!n i should appreciate those cos ape yg jadik sume ade hikmahnye..am i right??

Blogger Templates:pompom:

x O x O



0 comments: