Friday, May 14, 2010

[ i'll be missing YOU ]

Posted by with No comments
I'd been so nervous all this while..~I'm goin to lose my mole sooner. Sedehnye saye..~ i have to..i had no choice.Damn, i'm gonna miss my 'beloved' mole. Daniel was so surprised when he did found out that saye already gone for the treatment.
Yah i agreed with him. after this, i'm goin to be SOMEONE else..~physically, yes..
But emotionally, i am STILL me..never change!

Uhukk..saye sangat sedeh dengan diri saye skarang..knp la saye tpakse decide somethin yg saye sendirik tak nak..~
Huu..~tiap-ari ngadap cermin, mesti saye asyik usik-usik jek 'die'..kesian saye tgk 'die'..makin hari, 'die' da macam kurus..kesian 'die'..~
Sedeh saye tgk keadaan 'die' skarang..~da tak macam biase..'die' da macam nyawe-nyawe ikan..~

Macamane skalipon..saye takkan lupe kenangan saye ngan 'die' slame 19thn saye ngan 'die'..~
'die' la yg slalu teman saye..n 'die' jgak la yg slalu be there for me tak kire la ms saye happy or sedeh..
Lepasni, saye da takde 'die'..saye akan tinggal ssorg..~

I'll be missing u..

Blogger Templates


x O x O

0 comments: