Monday, August 01, 2011

1st Ramadhan..ALHAMDULILLAH~

Posted by with No comments
Alhamdulillah..~
thats the first word that crossed my mind now.tak sangke skejap jek mase b'lalu..seda-seda dah masok bulan Ramadhan [alhamdulillah]..n Alhamdulillah jugak,saye still b'kesempatan untuk 'rase' and face this prosperous month [alhamdulillah..] Alhamdulillah jugak Allah bagi saye peluang untuk b'puase dengan my beloved family especially my little sis, Mimin n my babah which is saye sangat happy bile bangun saho tadi and realized that i have to cooked for 4 of us.kalo tak..before this memang jarang bangun saho makan mende yang heavy.slalu minom air jek.but this time..yayyy!!i'm closed to my family..[alhamdulillah..]

Alhamdulillah jugak sebab this time puase..saye ade dekat my lovely hometown with a new job [which i bet for the sake of my future] but at the same time..i had this small feeling of missing my old friends yang kat Nilai.last year..my 1st ramadhan obviously dekat Nilai.with my friends n students around.the best part is..everytime nak berbuka jek..me,my housemate a.k.a closefriend Rina..and my beloved students will prepare n cook for the 'berbuka' treats.sangat best! time tu memang riuh n havoc la rumah tu.my non-muslim students pon join.n sometimes kalo trase pemurah on that day..kitorang akan anta sket makanan kat neighbour depan..n our fellow friends yang stayed around..

goshh..best nye kenangan tuh..and i missed THEM so bad.alhamdulillah sebab Allah bagi saye peluang untuk merase the best moments in my life..thank you!!!and if my old friends..Rina..Sis Wan..Liza..Su..Aida do read this..cube korang flash back balik time puase dulu..hehe..best kan??[haha] and besides..Alhamdulillah my relationship with my Apek still goes on until now.walaupon tak sangke our relationship dah almost 4years..with the ups n downs..we managed to be together until TODAY [alhamdulillah..]

Alhamdulillah jugak..my mommy..my babah and my grandpa, Wan still sehat until today.alhamdulillah sebab Allah bagi orang-orang yang saye TERsangat sayang [my family..my friends..my soulmate] sehat dengan kesihatan yang baek [alhamdullillah] and saye harap sesangat sampai bebile pon derang akan sentiase sehat and Allah akan protect derang wherever/whenever they are [Aminn!!] anyway..whatever it is.. i'm happy with my life now.can't wait to face the future!!
ALHAMDULILLAH..~

0 comments: