Friday, December 05, 2008

[ It's Been a While ]

Posted by with No comments
Hola..~
well..its been a while[yeke?cam da lame jek] tak menaip tuk entry-entry terbaru.okay..this is my new entry for this month:DActly,few of my friends keep on asking about my new entry[hak'elahh.nampak sgt korg bace blog aku kn?]SGT SIPUT korang!![hamek nkau!]Obviously,kalo kumpol-kumpol things that happened previously..memang sgt byk ok??dunno where to start..[haha]..my close-friends Convocation..an hours at Putrajaya..ex-lecturer'mate wedding..blabla..~ade yg best..ade yg tak best..ade yg mcm HANJENG:pelik:[hadoii]

Ha..lupe nak bagitau..last Monday..tetibe saye kene FOOD POISONIN[bodoh!!!tak suke!]everythings become just like SHITS..i'm havin a bad fever..diarrhea..nausea & vomitting:nanges:and at the moments..i felt SO needy!needy sebab i'm ill..plus,my family[esp my mom] takde..[huu]i felt this needy thing's once when i'd suffered with the DAMN DENGUE-thing.seriously..~dunno kenape suddenly or everytime tak sehat,my family..my love ones will crossed over my mind[sedeh]dahla mase 2days off i did sent msgs to my family..but none of them replied:(but soon a few hours back,baru my Lolong gimme a call[sigh!]i was a relief sigh ok??sebab at least,one of them did give a response[happy jgakla sbnarnye]then trus dapat tido+rest yg TERsgt BEST[hahaha]But the best thing is..me mom plak call lepas tu:yes:[yeahh!]

And sekarang alhamdullillah,i'd RECOVERED.am was so happy bcos i'd been able to do my daily-things which mean,da takyah nak 24/7 tido..makan obat..tido[haiyark!sunggoh boring ok?]however,i still need to finish that antibiotic..the other pills..tak hingin nak abes kan..sebabnye..saye da pon SEHAT!!![hahaha!]tapi tak puas ati jgaks sebab,saye kene inject kat bontot sebabnye,nak control dari muntah 24jam:mati:

owh..skarang nih ade makhlok-makhlok halus d blakang saye yg cube mengHANJENGKAN saye dgn harapan dpt interupt my new entry:haha:JANGAN CUBE-CUBE YE U OLLS??
:minimo_32:ikon ni SGT SPECIAL utk makhlok-makhlok halus 'itew':haha:


:demam:
x O x O

0 comments: